Jump to content

*Struntsnack* Volume 1.0

Greenleaf

Rekommenderade inlägg

• 2 months later...
  • Svar 4,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...

Så, nu har jag bestämt mig för att släppa min åtta år gamla rökvana med att inhandla nikotintuggummin i morgon, så jag hoppas bara att jag lyckas nu och kan göra annat för pengarna jag får som förtjänst, kanske köpa film.

Önska mig lycka till!

Lycka till! Jäklar vad med film du kommer att kunna köpa istället! :D

Tackar! Ja, ni kommer få se mig mer framöver både i recensionsdelen såväl i DVD-nytt efter allt jag kommer börja köpa.

Ett stort "Lycka till" ger jag dig då. Önskar att jag hade en rökvana att släppa och kunde tjäna en massa "filmpengar" på det :)

Jag förstår dig, men rökvana är inget man vill ha trots allt, oavsett om det gäller att tjäna pengar på det. Men snuset lyckades jag släppa efter lite av och men, men cigaretterna har trots allt funnits för mig sen jag var tretton, så... men vi får se helt enkelt vad jag köper i framtiden, lutar åt lite Criterion-utgåvor.

Stor lycka till Rakii. Lyckades jag så är jag säker på att även du kan lyckas. Jag har förvisso min snus kvar - som det känns nu kommer jag nog aldrig sluta med den. Kan inte tänka mig en tillvara utan varken snus eller cigaretter, men om jag måste välja nåt så blir det utan tvekan snuset. =)

Tackar ödmjukast Plox, det värmer att det finns så mycket fint folk och trevliga själar här på forumet. Snus saknar jag däremot inte så jättemycket, visst smakar det betydligt mer och godare än cigarettröken, men samma sak där, vill inte råka ut för cancer. Men en General lös under läppen var finfina grejjer då det begav sig.

Jo, skönt att du ska sluta röka. Angående rökning är det lite roligt i min familj. Min mamma, pappa, mormor, syster röker (vilket i stort sett är den familj jag umgås med), och min farmor har rökt. Genom hela uppväxten har min syrra bara haft vänner som röker, och alla har hängt hemma hos oss. Skulle jag börja röka skulle jag nog inte känna någon skillnad efter all passiv rökning ;P

• Moderator

Röker inte själv och har ingen tolerans med det alls. Det finns inget mer avtändande än en kvinna som röker. Har på nära håll sett gamla dö efter att ha rökt hela livet och det är riktigt otäckt att se hur de kvävs långsamt.

Däremot har jag full förståelse för att det är väldigt svårt för de flesta att sluta röka.

man har vatt lite frånvrande här då man vart tvungen att åka ambulansen in till sjukan i torsdags pga saftig syrebrist. å här ligger man nu med en massa jävla syrgas. Har lånat morsans mobila koppling dock nu. så man kan se sig om i världen. Annars blir re mest film

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...