Harry Lime Skriven 27 Augusti, 2005 Report Share Skriven 27 Augusti, 2005 Karma - Zephiennia 1-0 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zephiennia Skriven 28 Augusti, 2005 Report Share Skriven 28 Augusti, 2005 Karma - Zephiennia 1-0 Ey! Be nice! Men jag far nog halla med om att det stämmer. Fast jag har haft mera tur pa andra omraden, men det är off topic här. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 29 Augusti, 2005 Report Share Skriven 29 Augusti, 2005 Tidigare uttalande gällande Schnappi:Jag är såld på krokodilen! Kunde ingen bara da ha slgit mig pa käften och sagt att laten suger? För det gör den, nästan värre än de tre kineserna med kontrabasen. <{POST_SNAPBACK}> Då är vi minst två. Har aldrig gillat skiten, det var inte ens roligt första gången. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 31 Augusti, 2005 Report Share Skriven 31 Augusti, 2005 Gött, då är vi åtminstone två på forumet då! Säg att du gillar Zeppelin också! Mm, vi borde vara minst 17. Jadå, men inte alls lika mycket. Immigrant Song och (naturligtvis) Stairway To Heaven är mina favoriter. Dubbelinlägg, jag vet. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 31 Augusti, 2005 Report Share Skriven 31 Augusti, 2005 (ändrad) Okay, jag värderar nog båda banden ungefär lika högt. Led Zeppelin för att de är mästare på vad de gör och kan förvandla vad som helst till bra musik, de har tillexempel provat på alla genrer utom hiphop och techno vad jag vet! Men Beatles är otroligt bra för deras välskrivna låtar, och på senare tid för deras välskrivna, utflippade låtar (Läs Happiness is a warm gun och Being for the benefit of Mr. Kite) som är otroligt bra! Ändrad 31 Augusti, 2005 av Pumbaa Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 31 Augusti, 2005 Report Share Skriven 31 Augusti, 2005 Mm. Om vi snackar mångsidigt måste jag nämna den ständige McCartney. Har gjort allt mellan pop, klassisk och modern dansmusik. Nya skivan kommer 13 september Och utflippade Beatleslåtar: Revolution 9 I Am The Walrus Blue Jay Way (den har jag dock svårt för) You Know My Name (Look Up The Number) Wild Honey Pie Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 31 Augusti, 2005 Report Share Skriven 31 Augusti, 2005 SÄLJ DEN TILL MIG!!! Beatles-fan? I helsike. ' Jepp! Gött, då är vi åtminstone två på forumet då! Säg att du gillar Zeppelin också! jag kan säga att Zeppelin gjort en del bra annars.. största favoriten är nog Immigrant song.. sen ligger Rock'n'roll tätt efter å självklart stairway... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 31 Augusti, 2005 Filmstar Report Share Skriven 31 Augusti, 2005 Led Zeppelin är od´ödliga! Immigrant song, Rock n' roll, Stairway to heaven, Black Dog. Listan kan göras lång. Såg en inspelning av en av deras konserter som går under namnet The song remains the same. Gick på SVT under sommaren och det var riktigt bra. Robert Plant är klockren som sångare och Jimmy Page likaså, fast på gitarr. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peppy Skriven 31 Augusti, 2005 Report Share Skriven 31 Augusti, 2005 Led Zeppelin är od´ödliga! Immigrant song, Rock n' roll, Stairway to heaven, Black Dog. Listan kan göras lång. Såg en inspelning av en av deras konserter som går under namnet The song remains the same. Gick på SVT under sommaren och det var riktigt bra. Robert Plant är klockren som sångare och Jimmy Page likaså, fast på gitarr. Så sant, så sant. Egentligen behöver jag inte skriva något här, eftersom att du redan framfört min åsikt. Men men, vad gör man inte för att slå ihjäl lite tid. Immigrant Song är en favorit även hos mig - inte alls särskilt lång, men verkligen klockren all the way. Mmm. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 1 September, 2005 Report Share Skriven 1 September, 2005 Och min Zeppelin-favorit är helt klart Stairway to Heaven, tätt följd av Kashmir pch Bron-Yr-Aur. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 6 September, 2005 Filmstar Report Share Skriven 6 September, 2005 Nu är det Turbonegro som gäller för mig i musikväg. Äkta partyrock som funkar att lyssna på när som helst. Någon annan här som lyssnar på dessa galna snubbar? Favoritlåtar: Selfdestructo bust Sell your body (to the night) Turbonegro must be destroyed High on the crime Zillion dollar sadist Hobbit motherfuckers (den kom bara med på grund av namnet ) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 6 September, 2005 Report Share Skriven 6 September, 2005 Och jag som missade Turbonegro på Hultsfred... <_> Det var alldeles för mycket folk framför scenen, så jag och min kompis orkade inte gå dit och ställa oss. Vi stod däremot på avstånd och det lilla vi hörde var grymt! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffie Skriven 6 September, 2005 Report Share Skriven 6 September, 2005 hehe jag såg första halvan av deras framträdande, innan det var dax att se Mastodon. Jag var inte särskilt imponerad, varken av musiken eller framträdandet(Turbonegros). Men visst, som festmusik funkar det ganska okej men det är absolut inget jag lyssnar på när jag är hemma. Mastodon däremot var sjukt bra live. Tyvärr är ljudet på deras album lite kasst vilket gör att jag inte lyssnar på dem så mycket hemma. Såg du Mastodon Pumbaa?? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 6 September, 2005 Report Share Skriven 6 September, 2005 Nope, tyvärr såg jag inte dom... Jag brukar definitivt inte gillar Power-Metal över huvud taget, så jag orkade inte pallra mig dit. Turbonegro låg snett efter Manson har jag väl för mig, och min vän drack så att han var tvungen att spy för att orka se Manson, så vi gick till bilen och la oss efter det... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 7 September, 2005 Report Share Skriven 7 September, 2005 hehe jag såg första halvan av deras framträdande, innan det var dax att se Mastodon. Jag var inte särskilt imponerad, varken av musiken eller framträdandet(Turbonegros). Men visst, som festmusik funkar det ganska okej men det är absolut inget jag lyssnar på när jag är hemma. Mastodon däremot var sjukt bra live. Tyvärr är ljudet på deras album lite kasst vilket gör att jag inte lyssnar på dem så mycket hemma. Såg du Mastodon Pumbaa?? AHHHHH!!! MASTODON PÅ ROSKILDE Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.