Jump to content

Musik

Zoodiack

Vad lyssnar ni helst på av dessa  

153 members have voted

1. 1. Vad lyssnar ni helst på av dessa

• Iron maiden
      27
    • Sting
      6
    • Beatles
      30
    • Elvis
      15
    • J-LO
      6
    • BOB marley
      14
    • Eminem
      17
    • Maria Carey
      4
    • Rolling stones
      20
    • Rollergirl
      7

Rekommenderade inlägg

• Svar 1,6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tidigare uttalande gällande Schnappi:
Jag är såld på krokodilen!

Kunde ingen bara da ha slgit mig pa käften och sagt att laten suger? För det gör den, nästan värre än de tre kineserna med kontrabasen.

Då är vi minst två. Har aldrig gillat skiten, det var inte ens roligt första gången. :down:

Okay, jag värderar nog båda banden ungefär lika högt.

Led Zeppelin för att de är mästare på vad de gör och kan förvandla vad som helst till bra musik, de har tillexempel provat på alla genrer utom hiphop och techno vad jag vet! :P

Men Beatles är otroligt bra för deras välskrivna låtar, och på senare tid för deras välskrivna, utflippade låtar (Läs Happiness is a warm gun och Being for the benefit of Mr. Kite) som är otroligt bra!

Ändrad av Pumbaa

Mm. Om vi snackar mångsidigt måste jag nämna den ständige McCartney. Har gjort allt mellan pop, klassisk och modern dansmusik. :up: Nya skivan kommer 13 september

Och utflippade Beatleslåtar:

Revolution 9

I Am The Walrus

Blue Jay Way (den har jag dock svårt för)

You Know My Name (Look Up The Number)

Wild Honey Pie

SÄLJ DEN TILL MIG!!! :D

Beatles-fan?

I helsike. :P '

Jepp!

Gött, då är vi åtminstone två på forumet då!

Säg att du gillar Zeppelin också! ;)

jag kan säga att Zeppelin gjort en del bra annars.. största favoriten är nog Immigrant song.. sen ligger Rock'n'roll tätt efter å självklart stairway...

• Filmstar

Led Zeppelin är od´ödliga! Immigrant song, Rock n' roll, Stairway to heaven, Black Dog. Listan kan göras lång. Såg en inspelning av en av deras konserter som går under namnet The song remains the same. Gick på SVT under sommaren och det var riktigt bra. Robert Plant är klockren som sångare och Jimmy Page likaså, fast på gitarr.

Led Zeppelin är od´ödliga! Immigrant song, Rock n' roll, Stairway to heaven, Black Dog. Listan kan göras lång. Såg en inspelning av en av deras konserter som går under namnet The song remains the same. Gick på SVT under sommaren och det var riktigt bra. Robert Plant är klockren som sångare och Jimmy Page likaså, fast på gitarr.

Så sant, så sant. Egentligen behöver jag inte skriva något här, eftersom att du redan framfört min åsikt. Men men, vad gör man inte för att slå ihjäl lite tid. :P

Immigrant Song är en favorit även hos mig - inte alls särskilt lång, men verkligen klockren all the way. Mmm.

• Filmstar

Nu är det Turbonegro som gäller för mig i musikväg. Äkta partyrock som funkar att lyssna på när som helst. Någon annan här som lyssnar på dessa galna snubbar?

Favoritlåtar:

Selfdestructo bust

Sell your body (to the night)

Turbonegro must be destroyed

High on the crime

Zillion dollar sadist

Hobbit motherfuckers (den kom bara med på grund av namnet ;))

hehe jag såg första halvan av deras framträdande, innan det var dax att se Mastodon. Jag var inte särskilt imponerad, varken av musiken eller framträdandet(Turbonegros). Men visst, som festmusik funkar det ganska okej men det är absolut inget jag lyssnar på när jag är hemma.

Mastodon däremot var sjukt bra live. Tyvärr är ljudet på deras album lite kasst vilket gör att jag inte lyssnar på dem så mycket hemma. Såg du Mastodon Pumbaa??

Nope, tyvärr såg jag inte dom... Jag brukar definitivt inte gillar Power-Metal över huvud taget, så jag orkade inte pallra mig dit.

Turbonegro låg snett efter Manson har jag väl för mig, och min vän drack så att han var tvungen att spy för att orka se Manson, så vi gick till bilen och la oss efter det...

hehe jag såg första halvan av deras framträdande, innan det var dax att se Mastodon. Jag var inte särskilt imponerad, varken av musiken eller framträdandet(Turbonegros). Men visst, som festmusik funkar det ganska okej men det är absolut inget jag lyssnar på när jag är hemma.

Mastodon däremot var sjukt bra live. Tyvärr är ljudet på deras album lite kasst vilket gör att jag inte lyssnar på dem så mycket hemma. Såg du Mastodon Pumbaa??

AHHHHH!!! MASTODON PÅ ROSKILDE :up::up:

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...