Jump to content

Musik

Zoodiack

Vad lyssnar ni helst på av dessa  

153 members have voted

1. 1. Vad lyssnar ni helst på av dessa

• Iron maiden
      27
    • Sting
      6
    • Beatles
      30
    • Elvis
      15
    • J-LO
      6
    • BOB marley
      14
    • Eminem
      17
    • Maria Carey
      4
    • Rolling stones
      20
    • Rollergirl
      7

Rekommenderade inlägg

Haha, nejdå, bara bluesrockaren och kråkan gnällström-hataren. :P

Hm, bluesrock säger du, skulle du kunna nämna några favoritband?

Hmm, ja det finns ju rätt ordentligt många. Led Zeppelin är favoriter, helt klart, även fast de är mest rankade som hårdrockare så är de bluesrockare i alla fall. :D

Även Moneybrother är grymt bra!

HAHA. Jasså du hatar Håkan?  :angry:

Hur kommer det sig?

För att han är en falsktsjungande, tillgjord, äcklig, runtomkringhoppande, göteborgsälskande fjant?

• Svar 1,6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Haha, nejdå, bara bluesrockaren och kråkan gnällström-hataren. :P

Hm, bluesrock säger du, skulle du kunna nämna några favoritband?

Hmm, ja det finns ju rätt ordentligt många. Led Zeppelin är favoriter, helt klart, även fast de är mest rankade som hårdrockare så är de bluesrockare i alla fall. :D

Även Moneybrother är grymt bra!

HAHA. Jasså du hatar Håkan?  :angry:

Hur kommer det sig?

Haha, Led Zeppelin var INTE väntat ;)

Klockren kommentar om Håkan förresten :up:

För att han är en falsktsjungande, tillgjord, äcklig, runtomkringhoppande, göteborgsälskande fjant?

Jag hade det jobbigt när jag försökte hitta vad du skrivit, tills jag såg att det var inbäddat i citatet. :D

Jorå, Led Zeppelin är bäst. De och Beatles.

Tackar, jag tycker verkligen att Kråkan är så som jag beskrev honom. Fruktansvärt att höra på!

Men det är ju så nu i popmusiken, ju falskare röst desto bättre..Det gäller ju för i princip ALLA svenska popband.... :down:

För mej är det utan tvekan Maiden som gäller. Har ju sett dom ett antal gånger Live nu och var givetvis i gbg i somras.

Kan ju även lyssan på lite Elvis och Stones.

man är väl inte tillräckligt med antar jag men Rollergirl vet jag inte ens vad det är men efter som tråden är två år gammal så antar jag ett det är nått som var populärt då???

För mej är det utan tvekan Maiden som gäller. Har ju sett dom ett antal gånger Live nu och var givetvis i gbg i somras.

man är väl inte tillräckligt med antar jag men Rollergirl vet jag inte ens vad det är men efter som tråden är två år gammal så antar jag ett det är nått som var populärt då???

Rollergirl var väl en blonderad tjej med silikonbröst som åkte omkring på inlines i en guldtrosa? ;)

Rollergirl var väl en blonderad tjej med silikonbröst som åkte omkring på inlines i en guldtrosa? ;)

Fan och det har jag totalt missat :rolleyes:

Fan och det har jag totalt missat :rolleyes:

Usch vad synd det är om dig :P

Kommer ihåg på dreamhack för några år sedan, tror det var 2000. Varannan datanörd därinne satt och tittade på hennes "Superstar" video konstant i tre dygn. :)

Kommer ihåg på dreamhack för några år sedan, tror det var 2000. Varannan datanörd därinne satt och tittade på hennes "Superstar" video konstant i tre dygn. :)

Hmm Superstar. Det känner jag igen. <_>

Men är nog inte tillräcklig datanörd. Infact kan inte ett skit om datorer. Tur man har en syster som kan.

Men efterom jag aldrig lyssnar på radion och ytterst sällan ser på MTV så har jag noll koll på vad som är poppis. Dessutom så missade jag juh sommartoppen i år eftersom jag var på Maiden istället.

Åsså har man blitt tvungen till att sluta festa så man går aldrig på krogen heller där väl det senaste åsså brukar spelas.

Usch vad synd det är om dig 

Så ja ejenklien är det nog skitsynd om mej ;)

Ändrad av Ingoman

• Filmstar

DEATH CAB FOR CUTIE - PLANS

Skön Indie-musik från en grupp som bl.a. har medverkat i tv-serien The OC. Genom det har de fått en mycket större lyssnarskara, däribland jag då :) Lugna och sköna låtar som kan spelas om och om igen. Känner ni för nåt soft en seg söndag så ska ni definitivt lyssna på Plans.

Skön Indie-musik från en grupp som bl.a. har medverkat i tv-serien The OC.

Vill inte va san, kan bara inte placera dom nagonstans sa du far gärna vara vänlig och meddela vad laten heter och vilket avsnitt den var med i. Jag tycker sa att jag känner igen band-namnet, men jag far det fan inte att stämma.

• 2 weeks later...

Gjorde ett impulsköp när jag var i skivaffären idag. Kände för att lyssna på ngt nytt framtill Slipknot släpper sin live skiva i början av november, så jag köpte Children of Bodoms nya skiva (har inte hört någon låt med dem innan). Och till min stora förvåning visade den sig vara sjukt bra, ska helt klart köpa deras äldre skivor oxå.

ChildrenOfBodom_AreYouDeadYet.jpg

1. Living Dead Beat

2. Are You Dead Yet?

3. If You Want Peace...Prepare For War

4. Punch Me I Bleed

5. In Your Face

6. Next In Line

7. Bastards Of Bodom

8. Trashed, Lost & Strungout

9. We´re Not Gonna Fall

• Filmstar

Skön Indie-musik från en grupp som bl.a. har medverkat i tv-serien The OC.

Vill inte va san, kan bara inte placera dom nagonstans sa du far gärna vara vänlig och meddela vad laten heter och vilket avsnitt den var med i. Jag tycker sa att jag känner igen band-namnet, men jag far det fan inte att stämma.

Jag har försökt att kolla upp det där, men jag hittar ingenting. Låten tror jag heter "Sounds of settling", det är jag rätt säker på. Däremot har jag inte lyckats luska fram i vilket avsnitt som de medverkar i.

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...