Ingoman Skriven 30 September, 2007 Author Report Share Skriven 30 September, 2007 Är det här verkligen någonting att hetsa upp sig över. Antagligen är det som vanligt bara Aftis som gr en grej av det Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 30 September, 2007 Filmstar Report Share Skriven 30 September, 2007 Tycker jag inte. Om de vill se ut som pajasar får de gärna göra det. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 6 Januari, 2008 Author Report Share Skriven 6 Januari, 2008 Trist att Juniorkronorna skulle förlora mot jävla Canada. Hade velat se andretränaren i Boratdress. Men ändå den största framgången i junioramanhang på länge. Och Kalla. Vad ska man säga IMPREGNERANDE Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 15 Januari, 2008 Author Report Share Skriven 15 Januari, 2008 Nån som såg idrottsgalan igår?? Tyckte den höll ganska hög kvalitet denna gång. Lagomt tempo och lagimt med musik och humor. Värdiga vinnare de flesta. Kanske hade jag hellre sett nått annat namn på nått av priserna. Håller dock med Anrell svagt att inte u-9 tjejerna i basket var med som årets lag. De tog ju trots allt VM silver. Och imorn börjar handbolls-em. Ska bli intressant att se om detta lag är fågel eller fisk. för nog kommer jag att glo. Man minns alla dessa spännande drabbningar på Bengans tid. Som den gången Staffan Olsson kastade ut bollen från arenan i ett försök till snabb kontring Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 16 Januari, 2008 Moderator Report Share Skriven 16 Januari, 2008 Jorå, såg den. Den var ok. Det är ju bara att konstatera att idrottsmän (förutom Gunde) är tråkiga jävlar. De är ju inga entertainers direkt. Skönt att ha Peter Settman som höjde tempot emellanåt. Visst var det värdiga vinnare de flesta. Lite svårt är det ju att jämföra prestationerna. Klyft vann ju VM-guld, Zlatan "bara" Scudetton (som han själv påpekade), men ändå känns inte det som en sämre prestation. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 16 Januari, 2008 Report Share Skriven 16 Januari, 2008 Peter Settman var kung! Han var inte sådär krystad med skämten som alla andra galaledare brukar vara och allt han gjorde kändes spontant. "Det där visar tecken på massmissbruk" Sen var det ju jäkligt rörande och kul att se Sven Tumba få hederspriset! Känner för att donera pengar till den där Afrika-fonden efter att jag såg det. Härlig människa som aldrig tappat motivationen utan alltid kämpat för att bli bäst i alla sporter som han utövat. Ett svenskt helgon! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 20 Januari, 2008 Author Report Share Skriven 20 Januari, 2008 Skidskytte. Kul med pallplatserna i Skidskytte. Ferry är en skön jävel. Men snälla nån ta bort Ulfbåge från tv. Han är ju så jävla kass så ma får ont i magen. Ang studnande skidskytte vm tro jag att sverige kanske tar tre medaljer. Handbolls EM. Det är ju lite kull att se landslagshandboll igen (klubblag har aldrig varit kul) Även om de var ganska utspelade mot frankriek. Men det bero mycket på den taskiga och fega start de gjorde. kankse hade de förlorat ändå men matchen hade nog kunnat bli jämnare. Men men, det är nu de ska bekänna färg. Sverige -Usa Måste bara ta upp det också. Sverige var visst utspelade men giffarnas Lustig gjorde visst inte bort sig i sin debut i alla fall. Hoppas han får fler chanser. Scottie Pippen. Halvskummade bara på matchen. Nu har vi visst fått erbjudande att ha honom i laget i slutspelet. Nåja jag vet inte. Han är ju trots allt 42 och det rör sig om många täta matcher. Även om tempot och så inte direkt är i klass med NBA. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 20 Januari, 2008 Report Share Skriven 20 Januari, 2008 Skidskytte.Kul med pallplatserna i Skidskytte. Ferry är en skön jävel. Men snälla nån ta bort Ulfbåge från tv. Han är ju så jävla kass så ma får ont i magen. Ang studnande skidskytte vm tro jag att sverige kanske tar tre medaljer. Handbolls EM. Det är ju lite kull att se landslagshandboll igen (klubblag har aldrig varit kul) Även om de var ganska utspelade mot frankriek. Men det bero mycket på den taskiga och fega start de gjorde. kankse hade de förlorat ändå men matchen hade nog kunnat bli jämnare. Men men, det är nu de ska bekänna färg. Varför gillar du inte Ulfbåge? Han är inte precis min favorit heller men ändå... Ja, handbollslandslaget är alltid kul att se på när det är mästerskap (så länge det finns hopp kvar vill säga). Handboll är i sina stunder nästan lika underhållande som fotboll och nästan bättre än hockey i underhållningssyfte, enligt mig. Och jag älskar hockey och fotboll. Jag håller för övrigt min dystra tradition vid liv när det gäller hanbollstittande också. Jag ha nämligen en konstig vana att bli febersjuk så fort det är handbollsmästerskap på tv. Blev sjuk idag och var sjuk även senast vi var i ett mästerskap. Men mest av allt minns jag 2003 (tror jag att det var?) då Sverige och Bengans veteranboys åkte ut i en avgörande match mot Frankrike och jag låg med 40 graders feber i tv-soffan och huttrade. Det måste ha varit en av de mest lidelsefulla febertoppar jag varit med om! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 19 Februari, 2008 Moderator Report Share Skriven 19 Februari, 2008 Så jävla irriterad på kommentatorerna på TV6, i synnerhet på Hysén. Han gick an igen och igen hur välförtjänt det var att Liverpool vann mot Inter. Liverpool spelade bra, de kämpade alla nittio minuterna och visade stort hjärta inför hemmapubliken. Men målen de fick var ju rena turmål, båda två. Ok, inget fel med det, bra lag har tur. Men det går ju inte att förneka att Liverpool enbart vann på grund av att domarens fullkomligt vansinniga utvisning av Materazzi! Håller med Hysén om att Liverpool inledde starkt, men utan utvisningen hade matchbilden blivit en helt annan. Aldrig i livet att Inter släppt in två mål om inte båda mittbackarna varit ur spel. Det är som bekant lätt att skylla på domaren vid förlust, men alla måste väl se att han blåste till hemmalagets fördel hela tiden (utom när Liverpool borde ha haft straff då, med det är ju bara ännu ett bevis på vilken inkompetene jävel de anlitat som domare). Nåja, hoppas på en rättvis match i returmötet. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 19 Februari, 2008 Report Share Skriven 19 Februari, 2008 Jag är i alla fall väldigt glad och nöjd över resultatet, favoriten Gerrard gjorde sitt och Torress satte nästan ett par skott också, vilken kväll! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 19 Februari, 2008 Report Share Skriven 19 Februari, 2008 Såg sista tio minuterna, vilket verkar ha varit precis rätt minuter att se... Själv tycker jag CL är ganska ointressant, intresset ökar när West Ham (tar nog ett par år till) lyckas ta sig dit alt. att Trellebo.... ne det var inget. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 20 Februari, 2008 Moderator Report Share Skriven 20 Februari, 2008 Jag är i alla fall väldigt glad och nöjd över resultatet, favoriten Gerrard gjorde sitt och Torress satte nästan ett par skott också, vilken kväll!Jaha, jag får väl gratulera då, för fan!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 20 Februari, 2008 Report Share Skriven 20 Februari, 2008 Ja, utvisningen var verkligen märklig. Annars brukar det ju vara italienarna själva som ramlar lätt. Har alltid hållt på Liverpool och är glad att dom vann men håller med Manne att matchbilden hade inte blivit som den blev utan utvisningen. Tror dock att Inter hade backat hem mycket och feg spelat men inte så mycket som det nu blev och vad dom i stort sätt blev tvugna till. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 20 Februari, 2008 Moderator Report Share Skriven 20 Februari, 2008 Nä, det stämmer nog att Inter säkrat bakåt för att få med sig en poäng inför hemmamatchen även om de haft alla spelare kvar på plan, men givetvis hade inte Liverpool kunnat anfalla så som de nu gjorde. Matchbilden hade som sagt blivit helt annorlunda. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 20 Februari, 2008 Report Share Skriven 20 Februari, 2008 Jag är i alla fall väldigt glad och nöjd över resultatet, favoriten Gerrard gjorde sitt och Torress satte nästan ett par skott också, vilken kväll!Jaha, jag får väl gratulera då, för fan!! Hehe, det får du allt göra, för man kan ju inte klandra Liverpool för att vara världens bästa fotbollslag. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.