Jump to content

Snacka sport

Ingoman

Rekommenderade inlägg

• Svar 202
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

1. IFK Göteborg

2. Elfsborg

3. AIK

4. Kalmar FF

5. Malmö FF

6. Hammarby

7. Helsingborg

8. Djurgården

9. Halmstad

10. Gefle

11. Trelleborgs FF

12. GIF Sundsvall

13. Gais

------------------------

14. IFK Norrköping

------------------------

15. Örebro

16. Ljungskile

Där har ni min tabell.

01 AIK

02 Kalmar FF

03 HIV

04 IFK Sillstryp

05 Skansen

06 HeIF

07 Ellos

08 Iffiff

09 Halmstad

10 Norrköping

11 Gefle

12 Örebro

13 GAS

14 Sundsvall

15 Trelleborg

16 Ljungskile

AIK spelade nån kass 352-variant idag som inte fungerade med Mackan Jonsson och Kapten Tjernström som wing backs. Knappast Roberto Carlos-Cafu.

01 AIK

02 Kalmar FF

03 HIV

04 IFK Sillstryp

05 Skansen

06 HeIF

07 Ellos

08 Iffiff

09 Halmstad

10 Norrköping

11 Gefle

12 Norrköping

13 GAS

14 Sundsvall

15 Trelleborg

16 Ljungskile

AIK spelade nån kass 352-variant idag som inte fungerade med Mackan Jonsson och Kapten Tjernström som wing backs. Knappast Roberto Carlos-Cafu.

Har Norrköping med två lag i år???

Mitt tips:

1. Helsingborg

2. Kalmar

3. Elfsborg

4. Hammarby

5. Djurgården

6. IFK Göteborg

7. AIK

8. Gefle

9. Malmö

10. Halmstad

11. Örebro

12. Norrköping

13. GIF Sundsvall

14. Gais

15. Trelleborg (Ledsen Plox men ditt lag tror jag åker ur i år)

16. Ljungskile

Såg fram emot Juventus-matchen emot Parma men sen blev den ju som sagt uppskjuten tack vare den tragiska bussolyckan som skedde, AIK spelade oavgjort emot Kalmar och Torres gjorde så Liverpool segrade emot Everton i derbyt, händelserik fotbollsdag minst sagt.

Tror allsvenskan kan bli jäkligt tajt även i år, inte bara i topp-striden utan även nere i botten. De åtta ekonomiskt-starka lagen i toppen, medan vi övriga åtta får tampas i botten. Känns som vilket lag som helst av de åtta kan ta hem guldet och som att vilka två, av de mindre-rika åtta lagen, kan åka ur. Någon som hängde med i mitt svamel nu, för det gjorde jag knappt själv. :lol:

HELVETE, har ju fan postat det där tipset på ett annat forum också. Jävla norrköping.

Aja, editerar in Örebro på 12:e plats. Norrköping och Örebro är två så obetydliga lag ändå, vem bryr sig lixxxxxom?

Plox, jag glömde att säga att det är en sak jag gillar med Trelleborg och det är KRISTIAN HAYNES! Var min favorit i Gnaget, helt underbar lirare.

Oj - inte varje dag man hör något gott om en TFF-lirare. Haynes är även en av mina favoriter, hoppas att hans sejour i klubben denna gång blir lika framgångrik som förra. I TFF är han ju dessutom en nyckelspelare, vilket han inte direkt var i AIK, vilket jag tror gör sig mycket för hans självförtroende.

Örebro borta idag för TFF, tror på 1-1, målet av Haynes. :D

Sen hade han ju lite otur i Gnaget också, sumpade ju jävligt mycket i och med sina skador. Var ju grym i Superettan som högerback. Vi hade ju behövt honom i höstas också, när vi hade två anfallare friska i hela truppen, både DJ och Miran skadade och mot slutet hängde avstängningshot över Ivan och Valdemarin - som blev verklighet också. Så det var ju Khari-Valdemarin som fick bilda anfall mot ifk sillstryp hemma.

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...