Tjalan Skriven 29 Mars, 2008 Report Share Skriven 29 Mars, 2008 IMORN SMÄLLER DET! ÄNTLIGEN! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 29 Mars, 2008 Report Share Skriven 29 Mars, 2008 IMORN SMÄLLER DET! ÄNTLIGEN! Du syftar väl inte på matcherna Liverpool och Juventus spelar väl? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 29 Mars, 2008 Report Share Skriven 29 Mars, 2008 Nej, jag snackar om 5 månaders plågan och världens längsta försäsong ^^ Det ska bli så jävla skönt att äntligen få vara på Råsunda igen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 30 Mars, 2008 Moderator Report Share Skriven 30 Mars, 2008 Å nej, inte Allsvenskan i år igen! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 30 Mars, 2008 Report Share Skriven 30 Mars, 2008 Hoppas nu bara att AIK tar hem segern emot Kalmar och att Bojan presterar sitt allra bästa i dag. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 30 Mars, 2008 Author Report Share Skriven 30 Mars, 2008 Och imorn smäller det på riktigt. Ska bli så jävla spännande att se vad Giffers gör mot de där jävla skåningarna. Tippar oss 9:a Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 30 Mars, 2008 Report Share Skriven 30 Mars, 2008 1. IFK Göteborg 2. Elfsborg 3. AIK 4. Kalmar FF 5. Malmö FF 6. Hammarby 7. Helsingborg 8. Djurgården 9. Halmstad 10. Gefle 11. Trelleborgs FF 12. GIF Sundsvall 13. Gais ------------------------ 14. IFK Norrköping ------------------------ 15. Örebro 16. Ljungskile Där har ni min tabell. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 30 Mars, 2008 Report Share Skriven 30 Mars, 2008 01 AIK 02 Kalmar FF 03 HIV 04 IFK Sillstryp 05 Skansen 06 HeIF 07 Ellos 08 Iffiff 09 Halmstad 10 Norrköping 11 Gefle 12 Örebro 13 GAS 14 Sundsvall 15 Trelleborg 16 Ljungskile AIK spelade nån kass 352-variant idag som inte fungerade med Mackan Jonsson och Kapten Tjernström som wing backs. Knappast Roberto Carlos-Cafu. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 30 Mars, 2008 Report Share Skriven 30 Mars, 2008 01 AIK02 Kalmar FF 03 HIV 04 IFK Sillstryp 05 Skansen 06 HeIF 07 Ellos 08 Iffiff 09 Halmstad 10 Norrköping 11 Gefle 12 Norrköping 13 GAS 14 Sundsvall 15 Trelleborg 16 Ljungskile AIK spelade nån kass 352-variant idag som inte fungerade med Mackan Jonsson och Kapten Tjernström som wing backs. Knappast Roberto Carlos-Cafu. Har Norrköping med två lag i år??? Mitt tips: 1. Helsingborg 2. Kalmar 3. Elfsborg 4. Hammarby 5. Djurgården 6. IFK Göteborg 7. AIK 8. Gefle 9. Malmö 10. Halmstad 11. Örebro 12. Norrköping 13. GIF Sundsvall 14. Gais 15. Trelleborg (Ledsen Plox men ditt lag tror jag åker ur i år) 16. Ljungskile Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 30 Mars, 2008 Report Share Skriven 30 Mars, 2008 Såg fram emot Juventus-matchen emot Parma men sen blev den ju som sagt uppskjuten tack vare den tragiska bussolyckan som skedde, AIK spelade oavgjort emot Kalmar och Torres gjorde så Liverpool segrade emot Everton i derbyt, händelserik fotbollsdag minst sagt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 30 Mars, 2008 Report Share Skriven 30 Mars, 2008 Tror allsvenskan kan bli jäkligt tajt även i år, inte bara i topp-striden utan även nere i botten. De åtta ekonomiskt-starka lagen i toppen, medan vi övriga åtta får tampas i botten. Känns som vilket lag som helst av de åtta kan ta hem guldet och som att vilka två, av de mindre-rika åtta lagen, kan åka ur. Någon som hängde med i mitt svamel nu, för det gjorde jag knappt själv. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 31 Mars, 2008 Report Share Skriven 31 Mars, 2008 HELVETE, har ju fan postat det där tipset på ett annat forum också. Jävla norrköping. Aja, editerar in Örebro på 12:e plats. Norrköping och Örebro är två så obetydliga lag ändå, vem bryr sig lixxxxxom? Plox, jag glömde att säga att det är en sak jag gillar med Trelleborg och det är KRISTIAN HAYNES! Var min favorit i Gnaget, helt underbar lirare. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 31 Mars, 2008 Report Share Skriven 31 Mars, 2008 Oj - inte varje dag man hör något gott om en TFF-lirare. Haynes är även en av mina favoriter, hoppas att hans sejour i klubben denna gång blir lika framgångrik som förra. I TFF är han ju dessutom en nyckelspelare, vilket han inte direkt var i AIK, vilket jag tror gör sig mycket för hans självförtroende. Örebro borta idag för TFF, tror på 1-1, målet av Haynes. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 31 Mars, 2008 Report Share Skriven 31 Mars, 2008 Sen hade han ju lite otur i Gnaget också, sumpade ju jävligt mycket i och med sina skador. Var ju grym i Superettan som högerback. Vi hade ju behövt honom i höstas också, när vi hade två anfallare friska i hela truppen, både DJ och Miran skadade och mot slutet hängde avstängningshot över Ivan och Valdemarin - som blev verklighet också. Så det var ju Khari-Valdemarin som fick bilda anfall mot ifk sillstryp hemma. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 31 Mars, 2008 Report Share Skriven 31 Mars, 2008 Gick ju inte direkt lysande det där, 1-0 till ÖSK. Inte direkt överraskad med tanke på att TFF har som årlig-rit att förlora två matcher mot Örebro. Men men vi kommer väl tillbaka hemma mot Gais. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.