voodochild Skriven 25 Juli, 2007 Report Share Skriven 25 Juli, 2007 Ja, den vill man ju se. Här kommer en ny: Är det kanske Brokeback Moutain? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodochild Skriven 25 Juli, 2007 Report Share Skriven 25 Juli, 2007 Är det kanske Nätet? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 25 Juli, 2007 Report Share Skriven 25 Juli, 2007 Ingen aning, kanske en 80-tals rulle man inte sett så jag drar till med Real Genius. Nej den här filmen är från 92 faktiskt och det finns en låt från 60 talet som heter samma sak. Den är även med i filmen har jag för mej. Tittar man noga så bör man känna igen skådespelerskan. Edit: Voodochild nej det är åsså fel men rätt skådis. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ava Moore Skriven 25 Juli, 2007 Report Share Skriven 25 Juli, 2007 Skådespelerskan kände man ju igen... men sedan blev det svårare, men det kan väl inte vara någon annan än... Love Potion #9? :S Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 25 Juli, 2007 Report Share Skriven 25 Juli, 2007 Skådespelerskan kände man ju igen... men sedan blev det svårare, men det kan väl inte vara någon annan än... Love Potion #9? :S That is correct Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ava Moore Skriven 26 Juli, 2007 Report Share Skriven 26 Juli, 2007 Yay... Jag är inte riktigt haj på reglerna här, men är det meningen att jag ska posta en bild nu? Jag gör det, är det fel så är det ju bara att ta bort. Here it is: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 26 Juli, 2007 Filmstar Report Share Skriven 26 Juli, 2007 Nej, det är helt rätt av dig. Den som svarar rätt lägger upp en ny bild. Om man inte gör det får någon annan lägga upp efter 24 timmar eller om den som svarat rätt väljer att lämna över till någon annan. Ingen aning om vad det skulle kunna vara dock. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 27 Juli, 2007 Report Share Skriven 27 Juli, 2007 Är det Bergmans fantastiska Tystnaden månne? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ava Moore Skriven 27 Juli, 2007 Report Share Skriven 27 Juli, 2007 Jepp, alldeles korrekt. Den är underbar. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 27 Juli, 2007 Report Share Skriven 27 Juli, 2007 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ava Moore Skriven 27 Juli, 2007 Report Share Skriven 27 Juli, 2007 Den Andalusiska Hunden? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 30 Juli, 2007 Report Share Skriven 30 Juli, 2007 jajamensan Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ava Moore Skriven 30 Juli, 2007 Report Share Skriven 30 Juli, 2007 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 30 Juli, 2007 Filmstar Report Share Skriven 30 Juli, 2007 Skulle det kunna vara klassiska Gasljus ? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ava Moore Skriven 30 Juli, 2007 Report Share Skriven 30 Juli, 2007 Alldeles korrekt Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.