Filmstar Czechflash Skriven 21 Juli, 2007 Filmstar Report Share Skriven 21 Juli, 2007 Nästa bild från samma bild: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 21 Juli, 2007 Filmstar Report Share Skriven 21 Juli, 2007 Nästa bild från samma bild, minsann? Chinatown? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 21 Juli, 2007 Filmstar Report Share Skriven 21 Juli, 2007 Nästa bild från samma bild, minsann? Chinatown? Självklart är det rätt bild i bild Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 21 Juli, 2007 Filmstar Report Share Skriven 21 Juli, 2007 Tack. Polanski med kniven känner man igen i alla fall. Ok, ny film. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry Lime Skriven 22 Juli, 2007 Report Share Skriven 22 Juli, 2007 Universums sista dagar har jag för mig att den hette. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 22 Juli, 2007 Filmstar Report Share Skriven 22 Juli, 2007 Jo, så hette den! Och jag gillar den. En sån där film jag brukar tjata om. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 22 Juli, 2007 Report Share Skriven 22 Juli, 2007 Polanskis underbara Chinatown OPS! Såg inte att jojje redan hade svarat. Sorry Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry Lime Skriven 22 Juli, 2007 Report Share Skriven 22 Juli, 2007 Vi tar en lätt den här gången. Hoppas bilden hinner fram till Falkenberg lika fort som till övriga Sverige. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 22 Juli, 2007 Report Share Skriven 22 Juli, 2007 hehe top gun Gick väl upp på bio häromåret i Härnösand va Manne? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry Lime Skriven 23 Juli, 2007 Report Share Skriven 23 Juli, 2007 Självklart så är Tog Gun rätt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snoopy Skriven 23 Juli, 2007 Report Share Skriven 23 Juli, 2007 Nu kommer säkert många här hata mig men... http://www.thebestpageintheuniverse.net/c....e_shitty_movies Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 23 Juli, 2007 Report Share Skriven 23 Juli, 2007 Snoopy. Ja ni får la tycka vad ni tycker. Jag tycker dock inte att nån av filmerna totalsuger. Även om filmer som Top gun och karate kid t ex var bättre när det begav sig. Nåja ny bild Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snoopy Skriven 24 Juli, 2007 Report Share Skriven 24 Juli, 2007 Haha! Nej nej, jag tycker själv att de är helt ok! Har själv Både Top Gun och Braveheart och anser att det är sköna rullar att titta på, men erkänn att i vissa fall så har han poäng.. Det var mest en kul grej, inte direkt någon åsikt... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 24 Juli, 2007 Report Share Skriven 24 Juli, 2007 Ingen verkar kunna så här kommer en bild till Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 24 Juli, 2007 Filmstar Report Share Skriven 24 Juli, 2007 Ingen aning, kanske en 80-tals rulle man inte sett så jag drar till med Real Genius. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.