Ingoman Skriven 2 Juni, 2008 Report Share Skriven 2 Juni, 2008 Körde igång vårt sommarcafé igår, därav min frånvaro. Kommer vara hyfsat upptagen fram tills augusti. <_> ja du lär få det tufft i sommar med alla dregglande 70 taggare Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 2 Juni, 2008 Report Share Skriven 2 Juni, 2008 Ja vi hade en minst sagt bisarr öppnings-helg. Sålde i stort sett av hela vårt lager, hyllorna var helt tömda när vi körde hem i går kväll. Men det är så det ska vara. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 3 Juni, 2008 Report Share Skriven 3 Juni, 2008 En fundering. Det var ju nån här som var vråltändpå Lindsey Lohan. Vad säger denne nu då om de lesbiska rytena och att hon ska gifta sig med en tjej?? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 3 Juni, 2008 Report Share Skriven 3 Juni, 2008 Ja inte var det jag i alla fall, hon ser ju ut som ett hästarsle i ansiktet, men att hon ska gifta sig med en tjej öppnar ju genast upp för lite fler hotta paparazzi-bilder på henne, vi får väl se Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 3 Oktober, 2008 Report Share Skriven 3 Oktober, 2008 Blev ganska chockad när jag såg att det nu slagits nytt rekord i antal besökare på ett dygn här på Filmsnack! Flest antal användare online var 980 den 13 Sep 2008, 10:42 Tidigare rekordet var ju från "good ol" 2005 (typ 750 besökare) och jag har alltid betraktat det rekordet som ganska oslagbart... Känns som ganska skön statistik i alla fall, om man bryr sig om sånt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 4 Oktober, 2008 Filmstar Report Share Skriven 4 Oktober, 2008 Frågan är dock om det är riktiga användare eller alla spammare som dykt upp ? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 4 Oktober, 2008 Report Share Skriven 4 Oktober, 2008 Ja väldigt mycket spam på senaste - så det spelar säkert in ganska mycket. Lite som att ta guld i OS med hjälp av doping. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 4 Oktober, 2008 Report Share Skriven 4 Oktober, 2008 Ja visst ja, haha. Vad tusan är det som hänt nu förresten, eftersom alla spammare tar sig in samtidigt? Är det något som händer även på andra forum just precis nu eller? Typ om det är nån våg som drar förbi eller nåt? Kan det vara negativt för sidan om man läser meddelandena - om adressen länkas vidare till ytterligare spammare eller liknande? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 4 Oktober, 2008 Moderator Report Share Skriven 4 Oktober, 2008 Givetvis är det negativt med spam. Tror dock inte det är någon aktiv handling bakom inläggen, förmodligen sker det hela med hjälp av robotar eller nåt liknande, vetta fan hur det fungerar. Men det brukar gå över efter ett tag. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 4 Oktober, 2008 Report Share Skriven 4 Oktober, 2008 Givetvis är det negativt med spam. Tror dock inte det är någon aktiv handling bakom inläggen, förmodligen sker det hela med hjälp av robotar eller nåt liknande, vetta fan hur det fungerar. Men det brukar gå över efter ett tag. Ja, robotstyrt är det i alla fall. Det är liksom inprogrammerat att spamma inlägg i den mest välbesökta forumsdelen, och att hitta på mycket fantasifulla namn. Namn som "gfrggrgf" och "xgxhgxxf" är namn som jag aldrig tänkt på själv, så där får man ju gratulera den imponerande "hacker"-utvecklingen! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Novocaine Skriven 4 Oktober, 2008 Report Share Skriven 4 Oktober, 2008 Det är roligt att se att aktiviteten har stigit enligt statistiken. Var hittar man den förresten? Men om det är tack vare senaste tidens spam blir det genast inte lika roligt längre. För varje inlägg vi tar bort kommer två nya, verkar det som. Nej, det är inget vi vill ha! Frågan är bara hur vi ska lösa det här. Vet egentligen inte heller hur det fungerar... mer än att det förmodligen är robotar som attackerat oss. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 4 Oktober, 2008 Report Share Skriven 4 Oktober, 2008 Det är roligt att se att aktiviteten har stigit enligt statistiken. Var hittar man den förresten? Längst ner på huvudsidan, ungefär. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Novocaine Skriven 5 Oktober, 2008 Report Share Skriven 5 Oktober, 2008 Längst ner på huvudsidan, ungefär. Hmm, jag måste vara trög eller så finns det inte där. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 6 Oktober, 2008 Report Share Skriven 6 Oktober, 2008 Längst ner på huvudsidan, ungefär. Hmm, jag måste vara trög eller så finns det inte där. På förstasidan längst ner finns en box som heter "Statistik" - där du ser vilka som är online och vem som fyller år etc. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Novocaine Skriven 6 Oktober, 2008 Report Share Skriven 6 Oktober, 2008 Aha, där... nu hittade jag det. Vad konstigt, kunde svurit på att det inte fanns där igår. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.