Filmstar Jojje Skriven 1 November, 2005 Filmstar Report Share Skriven 1 November, 2005 han (Åkerlund) gjorde världens bästa video till Smack my bitch up. Word! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
davvie Skriven 1 November, 2005 Report Share Skriven 1 November, 2005 Gillar Prodigy men har egentligen inte hört så mycket mer än Fat of the land och det är väl Åkerlunds förtjänst att man fastnade för den då han gjorde världens bästa video till Smack my bitch up. Det är just Fat of the Land jag har lyssnat mycket på innan jag fixade det här samlingsalbumet. Men det visade sig många av deras andra låtar också var riktigt bra, riktigt kul att höra att dom har samplat Max Romeos Chase the Devil i låten Out of Space. Angående videon till Smack my bitch up så håller jag med om att den är grymt bra. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maggoth Skriven 2 November, 2005 Report Share Skriven 2 November, 2005 Lyssna också på Prodigy när jag var liten, men tyvär så blev dem rätt dåliga när dem började bli stora. Men deras tidigare material är fortfarande jävligt bra. haha sånt där köper jag aldrig. Varför blir alla band och artister dåliga när dom blir kända??? Gillar Prodigy men har egentligen inte hört så mycket mer än Fat of the land och det är väl Åkerlunds förtjänst att man fastnade för den då han gjorde världens bästa video till Smack my bitch up. Dem ändrade sitt sound ganska mycket och det var då dem blev stora, och det soundet gillar jag inte. Music for the jilted generation soundet var dock skitbra. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 2 November, 2005 Report Share Skriven 2 November, 2005 den här bruden e så jävla vaken: madonnaville bara passa på att säga det.......... Japp, Nya skivan ska köpas och ställas i min ofantliga skivsamling när jag kollar på Hung Up videon sitter jag bara å skrattar för hon e så himla rätt. när man kommer till partiet där dom dansar på klubb och låten skruvas till i den senare delen av låten. japp, då går jag igång som faan! he he gayikonernas drottning ööööh vem bryr sig om gramma!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 2 November, 2005 Report Share Skriven 2 November, 2005 den här bruden e så jävla vaken: madonnaville bara passa på att säga det.......... Japp, Nya skivan ska köpas och ställas i min ofantliga skivsamling när jag kollar på Hung Up videon sitter jag bara å skrattar för hon e så himla rätt. när man kommer till partiet där dom dansar på klubb och låten skruvas till i den senare delen av låten. japp, då går jag igång som faan! he he gayikonernas drottning ööööh vem bryr sig om gramma!!! Ja så är det väl antar jag. Men det ska inte hindra mej från att köpa skivan för den verkar bra. I övrigt så är jag mycket spänd på herr Thåströms nya. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 3 November, 2005 Report Share Skriven 3 November, 2005 den här bruden e så jävla vaken: madonnaville bara passa på att säga det.......... Japp, Nya skivan ska köpas och ställas i min ofantliga skivsamlingnär jag kollar på Hung Up videon sitter jag bara å skrattar för hon e så himla rätt. när man kommer till partiet där dom dansar på klubb och låten skruvas till i den senare delen av låten. japp, då går jag igång som faan! he hegayikonernas drottning ööööh vem bryr sig om gramma!!! Ja så är det väl antar jag. Men det ska inte hindra mej från att köpa skivan för den verkar bra. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 3 November, 2005 Report Share Skriven 3 November, 2005 den här bruden e så jävla vaken: madonnaville bara passa på att säga det.......... Japp, Nya skivan ska köpas och ställas i min ofantliga skivsamlingnär jag kollar på Hung Up videon sitter jag bara å skrattar för hon e så himla rätt. när man kommer till partiet där dom dansar på klubb och låten skruvas till i den senare delen av låten. japp, då går jag igång som faan! he hegayikonernas drottning ööööh vem bryr sig om gramma!!! Ja så är det väl antar jag. Men det ska inte hindra mej från att köpa skivan för den verkar bra. Jaaaa, att hon är gayikonernas drottning alltså... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 3 November, 2005 Moderator Report Share Skriven 3 November, 2005 den här bruden e så jävla vaken: madonnaville bara passa på att säga det.......... Japp, Nya skivan ska köpas och ställas i min ofantliga skivsamlingnär jag kollar på Hung Up videon sitter jag bara å skrattar för hon e så himla rätt. när man kommer till partiet där dom dansar på klubb och låten skruvas till i den senare delen av låten. japp, då går jag igång som faan! he hegayikonernas drottning ööööh vem bryr sig om gramma!!! Ja så är det väl antar jag. Men det ska inte hindra mej från att köpa skivan för den verkar bra. Jaaaa, att hon är gayikonernas drottning alltså... Hwahahahaha!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 3 November, 2005 Report Share Skriven 3 November, 2005 den här bruden e så jävla vaken: madonnaville bara passa på att säga det.......... Japp, Nya skivan ska köpas och ställas i min ofantliga skivsamlingnär jag kollar på Hung Up videon sitter jag bara å skrattar för hon e så himla rätt. när man kommer till partiet där dom dansar på klubb och låten skruvas till i den senare delen av låten. japp, då går jag igång som faan! he hegayikonernas drottning ööööh vem bryr sig om gramma!!! Ja så är det väl antar jag. Men det ska inte hindra mej från att köpa skivan för den verkar bra. Jaaaa, att hon är gayikonernas drottning alltså... Hwahahahaha!!! Du är bra lättroad du... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 4 November, 2005 Report Share Skriven 4 November, 2005 den här bruden e så jävla vaken: madonnaville bara passa på att säga det.......... Japp, Nya skivan ska köpas och ställas i min ofantliga skivsamlingnär jag kollar på Hung Up videon sitter jag bara å skrattar för hon e så himla rätt. när man kommer till partiet där dom dansar på klubb och låten skruvas till i den senare delen av låten. japp, då går jag igång som faan! he hegayikonernas drottning ööööh vem bryr sig om gramma!!! Ja så är det väl antar jag. Men det ska inte hindra mej från att köpa skivan för den verkar bra. Jaaaa, att hon är gayikonernas drottning alltså...Hwahahahaha!!! Du är bra lättroad du... mmm, kan ana en viss homofobi här! he he Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 4 November, 2005 Moderator Report Share Skriven 4 November, 2005 quote]Hwahahahaha!!! Du är bra lättroad du... mmm, kan ana en viss homofobi här! he he He, nä inte från mig. Mitt hwahaha kommer ju ur att jag vet nånting som inte Ingoman vet. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 4 November, 2005 Report Share Skriven 4 November, 2005 quote]Hwahahahaha!!! Du är bra lättroad du... mmm, kan ana en viss homofobi här! he he He, nä inte från mig. Mitt hwahaha kommer ju ur att jag vet nånting som inte Ingoman vet.hm, går du på nå lugnande eller? du quotar för taskigt... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 4 November, 2005 Report Share Skriven 4 November, 2005 quote]Hwahahahaha!!! Du är bra lättroad du... mmm, kan ana en viss homofobi här! he he He, nä inte från mig. Mitt hwahaha kommer ju ur att jag vet nånting som inte Ingoman vet. Och vad vet Manne dådå månne?? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 10 November, 2005 Report Share Skriven 10 November, 2005 me like right now!!! click da pic Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 10 November, 2005 Report Share Skriven 10 November, 2005 Har idag i mp3:an öst med George Thorogood mest hela dagen. Härligt tunggung. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.