Moderator Manetheren Skriven 9 April, 2008 Moderator Report Share Skriven 9 April, 2008 Har nu ingen störra kärlek till Arsenal än vad jag har till Liverpool, men det är alltid synd när ett felaktigt domslut avgör en match. Arsenals andra mål var otroligt snyggt, synd att en sån bra prestation inte får vara avgörande, utan att en filmning ska vara det. Nåja, hur som helt blir det två engelska lag i final, så då kan man lika gärna hoppa över den. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 9 April, 2008 Filmstar Report Share Skriven 9 April, 2008 Har nu ingen störra kärlek till Arsenal än vad jag har till Liverpool, men det är alltid synd när ett felaktigt domslut avgör en match. Arsenals andra mål var otroligt snyggt, synd att en sån bra prestation inte får vara avgörande, utan att en filmning ska vara det. Nåja, hur som helt blir det två engelska lag i final, så då kan man lika gärna hoppa över den. Tror nog du har lite mer över till Arsenal än Liverpool, annars hade du inte klagat på straffen. Nu säger jag inte att det inte var mer straff än i förra matchen då Arsenal inte fick den. Men man ska inte klaga efter en sån match. Arsenal började bäst (Liverpool var usla första 20-25 minuterna och gav bort bollarna hela tiden), men efter Hyypiäs underbara nickmål tog Liverpool över allt mer. Och vilken avslutning sen ! Underbart ! Och drömfinalen är ju Liverpool-Barcelona, men det blir så klart Chelsea-Manchester United med min tur... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 10 April, 2008 Report Share Skriven 10 April, 2008 Viva Manchester! Wayne Rooney kommer sätta dit er alla! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 12 April, 2008 Moderator Report Share Skriven 12 April, 2008 Har nu ingen störra kärlek till Arsenal än vad jag har till Liverpool, men det är alltid synd när ett felaktigt domslut avgör en match. Arsenals andra mål var otroligt snyggt, synd att en sån bra prestation inte får vara avgörande, utan att en filmning ska vara det. Nåja, hur som helt blir det två engelska lag i final, så då kan man lika gärna hoppa över den. Tror nog du har lite mer över till Arsenal än Liverpool, annars hade du inte klagat på straffen. Nu säger jag inte att det inte var mer straff än i förra matchen då Arsenal inte fick den. Men man ska inte klaga efter en sån match. Arsenal började bäst (Liverpool var usla första 20-25 minuterna och gav bort bollarna hela tiden), men efter Hyypiäs underbara nickmål tog Liverpool över allt mer. Och vilken avslutning sen ! Underbart ! Och drömfinalen är ju Liverpool-Barcelona, men det blir så klart Chelsea-Manchester United med min tur... Hehe, ja så kanske man kan tolka mitt inlägg. Just i den matchen ville jag nog att Arsenal skulle vinna, men annars bryr jag mig inte om vilket lag som vinner. Gillar inte surpellen Steven Gerard (fast jag får erkänna att han är en lysande spelare). Har väl aldrig gillat den engelska sparka-och-spring fotbollen. Dock har den förändrats på senare år när alla utländska spelare och tränare kommit in och föräldrat den engelska spelstilen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 12 April, 2008 Report Share Skriven 12 April, 2008 Imorgon är det dags får året viktigaste match när Malmoe FF ska gästa Vångavallen - tror på minst en pinne för våran del faktiskt. Mycket folk också - extra kul. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_stanley Skriven 14 April, 2008 Report Share Skriven 14 April, 2008 Ingen här som kollar på NHL? Nu när slutspelet är igång och allt? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 14 April, 2008 Filmstar Report Share Skriven 14 April, 2008 Ingen här som kollar på NHL? Nu när slutspelet är igång och allt? Självklart, det missar man inte. Sett tre matcher så här långt och fler blir det. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 14 April, 2008 Report Share Skriven 14 April, 2008 Störst! Bäst! Vackrast! Fullast! Jorge Ortiz '92! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 15 April, 2008 Report Share Skriven 15 April, 2008 Vilken blåsning Bajen åkte på igår. Snacka om vek domare att blåsa straff i det läget. Liknande situation uppstod för fyra år sen och nu gör domaren samma fel igen. Vilket skämt! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 18 April, 2008 Report Share Skriven 18 April, 2008 AIK kom undan med blotta förskräckelsen i första halvlek mot ett taggat tff, men smisk var det i andra. Avsluten måste dock bli skarpare, alla förutom två är riktigt tama och alldeles för mitt på. Så jävla underbart med tre poäng dock, nu blir det sex poäng mot ifk sillstryp och skansen if nästa vecka. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 29 April, 2008 Report Share Skriven 29 April, 2008 PAAAUL SCHOOOOOOLES! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 30 April, 2008 Author Report Share Skriven 30 April, 2008 PAAAUL SCHOOOOOOLES! Suck hade hellre sett Barca i final. Även om jag egentligen inte bryr mej så jättemycket. Samma med NHL Bryr mej egentligen inte men hoppas ändå lite på Detroit. Kul om Z vinner. Och mitt giffers suger fett. Hockey vm snart. Nån här som bryr sig egentligen??? vi har ju knappast nån chans Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 30 April, 2008 Report Share Skriven 30 April, 2008 Barca förtjänar inte final, United gör det. Speciellt mannen som avgjorde, avstängd '99. Så fruktansvärt jävla underbart. Nu avslutas säsongen med tre vinster och två titlar. Hockey är verkligen jättejättejättejättejättetråkigt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 2 Maj, 2008 Moderator Report Share Skriven 2 Maj, 2008 Nä, jag bryr mig väl inte heller om vem som vinner CL, men bjuder man Scoles på en sån macka förtjänar man inte att vinna. Otroligt snyggt mål. Dock tycker jag det är rejält trist att två lag från samma nation ska mötas i final, det sker ju ändå me jämna mellanrum. Charmen med CL är att två lag som normalt sett aldrig möts drabbar samman. Tror United tar hem det, de spelar inte på topp just nu, men har ände stolpe in. Finalen kommer bli en trist tillställning förmodligen, med två lag som känner varandra som väl och som inte kommer tordas riskera någonting bakåt. Förmodligen mållöst efter förlängning och så avgörs det på straffar. Hocky är verkligen så jävla tråkigt! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 2 Maj, 2008 Author Report Share Skriven 2 Maj, 2008 Själv skiter jag verkligen fullständigtt vem som vinner CL nu Lär nog se lite hockey vm jag men det känns ganska kallt. Det är ju redan klart att Canada vinner. Ska till en jättesensation om inte detta sker. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.