Jump to content

*Struntsnack* Volume 1.0

Greenleaf

Rekommenderade inlägg

• Svar 4,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hehehehe.. e det du som e mattias modin??? :P

nej, faan. Har väl fått ihop några tusen poäng som bäst, men inte i närheten av den där dåren.

hahahaha.. han måste ju ha grymt mycket fritid iaf... eller väldigt tråkigt på jobbet!!!

Eller jävligt duktig på att fuska.

• 1 month later...
  • Filmstar

Så här såg vg:s förstasida ut...

post-22-1165760191.jpg

Och när jag säger att det är ballt menar jag i första hand rymdresor generellt, utforskningen av rymden, etc. Det är nåt som vi (världen alltså) ska fortsätta med. Sen att Sverige kan bidra på ett litet litet sätt är kul. Go USA! - i det här fallet.

Rekommenderar samtidigt filmen Kontakt som ger lite samma känsla som när man såg live-sändningen från NASA.

• 2 weeks later...
  • Moderator
Hehe, kolla in vg:s förstsida. Sverige i rymden, Norge i rymden. Fuglesang kanske har nån dansk faster och finsk syssling också så kan alla skandinaviska länder vara i rymden. :up:

Hur som helst, jag tycker det är ballt. På riktigt.

Tycker jag med.

Men, som jag läste i en insändare, i alla andra sammanhang där en person har en förälder som är ickesvensk hade han kallats andra generationens invandrare.

Hehe, kolla in vg:s förstsida. Sverige i rymden, Norge i rymden. Fuglesang kanske har nån dansk faster och finsk syssling också så kan alla skandinaviska länder vara i rymden. :up:

Tycker jag med.

Men, som jag läste i en insändare, i alla andra sammanhang där en person har en förälder som är ickesvensk hade han kallats andra generationens invandrare.

Nåja vi klappar oss nästan för bröstet över Geena Davies för att hon studerat i sverige.

• Filmstar

Tycker jag med.Men, som jag läste i en insändare, i alla andra sammanhang där en person har en förälder som är ickesvensk hade han kallats andra generationens invandrare.

Well, om du/den som skrev insändaren med "alla andra sammanhang" menar "dåliga sammanhang" (brott o dyl) så finns det kanske en sån tendens. Fast om den ickesvenska föräldern är från nåt ett annat nordiskt eller västeuropeiskt land brukar det vara lugnt också, alltså ingen "invandrarstämpel".

Men man ska nog ska vara försiktigt med den här typen av påståenden (t ex att påstå att tidningar alltid skriver att det handlar om invandrare i negativa sammanhang); det kan bli självuppfyllande profetior.

Tycker jag med.

Exakt alla andra sammanhang?

viktoriaensam2816348_190.jpg

• 4 weeks later...
Oj oj, det här var ett tag sen! Kommer knappt ihåg hur man gör det här :D Tänkte bara svänga förbi och säga hej, det var alldeles för länge sen! Hoppas ni har det trevligt, vad ni än gör nu för tiden. Jag lär kika in här då och då, när jag väl hinner. Laters!

Kul att se Lövet göra en cameo på forumet

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...