Ingoman Skriven 24 Oktober, 2006 Report Share Skriven 24 Oktober, 2006 Fick en bana nu som ju var sketasvår. Kom inte ihåg hur många jag skulle ha men ingen av de 8-9 första gick ens att starta med. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 24 Oktober, 2006 Report Share Skriven 24 Oktober, 2006 hehehehe.. e det du som e mattias modin??? nej, faan. Har väl fått ihop några tusen poäng som bäst, men inte i närheten av den där dåren. hahahaha.. han måste ju ha grymt mycket fritid iaf... eller väldigt tråkigt på jobbet!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 24 Oktober, 2006 Report Share Skriven 24 Oktober, 2006 hehehehe.. e det du som e mattias modin??? nej, faan. Har väl fått ihop några tusen poäng som bäst, men inte i närheten av den där dåren. hahahaha.. han måste ju ha grymt mycket fritid iaf... eller väldigt tråkigt på jobbet!!! Eller jävligt duktig på att fuska. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
KurosawaLeoneKubrick Skriven 26 Oktober, 2006 Report Share Skriven 26 Oktober, 2006 Oj, ett helt år har gått sedan jag blev medlem. Tiderna går snabbt... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 10 December, 2006 Filmstar Report Share Skriven 10 December, 2006 Hehe, kolla in vg:s förstsida. Sverige i rymden, Norge i rymden. Fuglesang kanske har nån dansk faster och finsk syssling också så kan alla skandinaviska länder vara i rymden. Hur som helst, jag tycker det är ballt. På riktigt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 10 December, 2006 Report Share Skriven 10 December, 2006 "Norge i rommet!" haha. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 10 December, 2006 Filmstar Report Share Skriven 10 December, 2006 Så här såg vg:s förstasida ut... Och när jag säger att det är ballt menar jag i första hand rymdresor generellt, utforskningen av rymden, etc. Det är nåt som vi (världen alltså) ska fortsätta med. Sen att Sverige kan bidra på ett litet litet sätt är kul. Go USA! - i det här fallet. Rekommenderar samtidigt filmen Kontakt som ger lite samma känsla som när man såg live-sändningen från NASA. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 19 December, 2006 Moderator Report Share Skriven 19 December, 2006 Hehe, kolla in vg:s förstsida. Sverige i rymden, Norge i rymden. Fuglesang kanske har nån dansk faster och finsk syssling också så kan alla skandinaviska länder vara i rymden. Hur som helst, jag tycker det är ballt. På riktigt. Tycker jag med. Men, som jag läste i en insändare, i alla andra sammanhang där en person har en förälder som är ickesvensk hade han kallats andra generationens invandrare. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 19 December, 2006 Report Share Skriven 19 December, 2006 Hehe, kolla in vg:s förstsida. Sverige i rymden, Norge i rymden. Fuglesang kanske har nån dansk faster och finsk syssling också så kan alla skandinaviska länder vara i rymden. Hur som helst, jag tycker det är ballt. På riktigt. Tycker jag med. Men, som jag läste i en insändare, i alla andra sammanhang där en person har en förälder som är ickesvensk hade han kallats andra generationens invandrare. Nåja vi klappar oss nästan för bröstet över Geena Davies för att hon studerat i sverige. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 20 December, 2006 Filmstar Report Share Skriven 20 December, 2006 Hehe, kolla in vg:s förstsida. Sverige i rymden, Norge i rymden. Fuglesang kanske har nån dansk faster och finsk syssling också så kan alla skandinaviska länder vara i rymden. Hur som helst, jag tycker det är ballt. På riktigt. Tycker jag med.Men, som jag läste i en insändare, i alla andra sammanhang där en person har en förälder som är ickesvensk hade han kallats andra generationens invandrare. Well, om du/den som skrev insändaren med "alla andra sammanhang" menar "dåliga sammanhang" (brott o dyl) så finns det kanske en sån tendens. Fast om den ickesvenska föräldern är från nåt ett annat nordiskt eller västeuropeiskt land brukar det vara lugnt också, alltså ingen "invandrarstämpel". Men man ska nog ska vara försiktigt med den här typen av påståenden (t ex att påstå att tidningar alltid skriver att det handlar om invandrare i negativa sammanhang); det kan bli självuppfyllande profetior. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry Lime Skriven 22 December, 2006 Report Share Skriven 22 December, 2006 Hehe, kolla in vg:s förstsida. Sverige i rymden, Norge i rymden. Fuglesang kanske har nån dansk faster och finsk syssling också så kan alla skandinaviska länder vara i rymden. Hur som helst, jag tycker det är ballt. På riktigt. Tycker jag med. Men, som jag läste i en insändare, i alla andra sammanhang där en person har en förälder som är ickesvensk hade han kallats andra generationens invandrare. Exakt alla andra sammanhang? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 15 Januari, 2007 Author Filmstar Report Share Skriven 15 Januari, 2007 Oj oj, det här var ett tag sen! Kommer knappt ihåg hur man gör det här Tänkte bara svänga förbi och säga hej, det var alldeles för länge sen! Hoppas ni har det trevligt, vad ni än gör nu för tiden. Jag lär kika in här då och då, när jag väl hinner. Laters! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 16 Januari, 2007 Report Share Skriven 16 Januari, 2007 Oj oj, det här var ett tag sen! Kommer knappt ihåg hur man gör det här Tänkte bara svänga förbi och säga hej, det var alldeles för länge sen! Hoppas ni har det trevligt, vad ni än gör nu för tiden. Jag lär kika in här då och då, när jag väl hinner. Laters! Kul att se Lövet göra en cameo på forumet Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 16 Januari, 2007 Report Share Skriven 16 Januari, 2007 Welcome back Greenleaf! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 16 Januari, 2007 Moderator Report Share Skriven 16 Januari, 2007 Greenleaf.... påminner mig om någon.... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.