Filmstar Czechflash Skriven 30 Juli, 2007 Filmstar Report Share Skriven 30 Juli, 2007 Ah, ett tag sen jag såg den, men den har bra atmosfär. Här kommer en ny: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 31 Juli, 2007 Filmstar Report Share Skriven 31 Juli, 2007 Hmm, ingen som känner igen denna ? Då tar jag en till bild från samma film: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 1 Augusti, 2007 Filmstar Report Share Skriven 1 Augusti, 2007 Senaste bilden är inte med i bioverisonen utan finns bara med på Unrated-utgåvan. Filmen börjar med denna scen. Och staden där filmen utspelar sig finns i filmens titel. Nu borde någon klara det... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 1 Augusti, 2007 Report Share Skriven 1 Augusti, 2007 Miami Vice?? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 1 Augusti, 2007 Filmstar Report Share Skriven 1 Augusti, 2007 Miami Vice?? Javisst ! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 6 Augusti, 2007 Filmstar Report Share Skriven 6 Augusti, 2007 Kör på en ny: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 7 Augusti, 2007 Report Share Skriven 7 Augusti, 2007 Väldigt "Matrixgrönt", kan väl inte vara den? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 7 Augusti, 2007 Filmstar Report Share Skriven 7 Augusti, 2007 Nej, denna klassiker kom några år innan. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 7 Augusti, 2007 Filmstar Report Share Skriven 7 Augusti, 2007 Tror den första bilden kan ha varit lite för svår, även om det är en känd film. Tar en ny: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dunbar Skriven 8 Augusti, 2007 Report Share Skriven 8 Augusti, 2007 Vertigo (det räckte med den första bilden) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 8 Augusti, 2007 Filmstar Report Share Skriven 8 Augusti, 2007 Vertigo (det räckte med den första bilden) Ja, säger du nu ja Det är självklart rätt ! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 10 Augusti, 2007 Filmstar Report Share Skriven 10 Augusti, 2007 Eftersom ingen verkar vilja lägga upp nya bilder när de svarat rätt och jag inte har något för mig, kör jag på: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ladybug Skriven 11 Augusti, 2007 Report Share Skriven 11 Augusti, 2007 Attans vad jag kände igen den där, jag är säker på att jag har sett filmen. En sekund senare springer de ut genom dörren och jagar skurken... Kan det vara Syriana...? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 11 Augusti, 2007 Filmstar Report Share Skriven 11 Augusti, 2007 Det är tyvärr fel, men det finns ett par likheter, så du är inne på rätt spår. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 11 Augusti, 2007 Filmstar Report Share Skriven 11 Augusti, 2007 Traffic? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.